poniedziałek, 30 maja 2016

Wszystko co mamy...

...to czas...
Spędziliśmy wspaniały dzień w naszym Hospicjum. Energia, która nas niesie, to największe słońce jakie dały wyniki rezonansu. Cieszymy się życiem!
"Mamusiu bądz tutaj, ja idę tam z panią " :) I znika mój Skarb, zajęty zabawą. Zostałam w szklanym pokoju Little Havens. Instrumenty muzyczne, stolik z biblią i wiele ksiąg. Widziałam je za każdym razem, ustawione dostojnie, ze złotymi kartami. Nie wiedziałam, czy mogę po nie sięgnąć. Sięgnęłam.

"Kris pod opieką hospicjum zmarł po 6 latach"
"Joshua pod opieką hospicjum zmarł po 8 latach"
"Megan pod opieką hospicjum zmarła po 19 latach"
Stron chyba 200...ksiąg 4. Trzymałam w rękach pamięć.


My ...mamy czas. Wszystko będzie dobrze.
Pewnego dnia nie wrócimy tu synku, będziesz zdrowy.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz